Methode

Iedere organisatie staat voor de vraag, hoe vindt en bindt ik de juiste medewerkers voor mijn organisatie. En dan niet alleen voor de doelstellingen van vandaag, maar ook voor de uitdagingen en ambities van de toekomst.

We maken inzichtelijk welke medewerkers de organisatie nu, op korte termijn en in de toekomst nodig heeft. En dan... gaan we op reis. Want, een goede employee journey, of in het nederlands, een goede werknemersreis is de basis voor een gelukkige samenwerking tussen organisaties en werknemers. Geweldige werknemer-ervaringen zorgen ervoor dat organisaties en werknemers gelukkig blijven samenwerken.

Methodiek Bw

Belangrijke touchpoints

In een inspirerende en pragmatische workshop leren we je alles over onze Werknemersreis methode. Met de Werkkracht10 Werknemersreis methode geven we inzicht in de emoties, drijfveren en behoeften van medewerkers. Van de eerste oriëntatie op een baan tot na het verlaten van de organisatie.

We gaan samen de Werknemersreis van jouw organisatie vormgeven via het werknemersreis-canvas. Aan de basis liggen de drie fases: instroom, doorstroom en uitstroom. In elke fase zijn verschillende “touchpoints” tussen organisatie en werknemer.

Tijdens de workshop ontdekken we de verschillende touchpoints en brengen we in kaart hoe deze worden beleefd. Beantwoorden de touchpoints aan de verwachtingen van de organisatie en de werknemer? De verschillen leiden tot inzichten en geeft mogelijkheden tot verbeteringen. Een verbeterde werknemersreis zorgt voor betere afstemming tussen organisatie en werknemer.

Simon Workshop